mandag 7. september 2015

GD hos Kreativ Scrapping

Denne måneden er jeg så heldig å få lov til å være gjestedesigner  i Kreativ Scrapping, og det synes jeg  er veldig hyggelig . Tema hos Kreativ Scrapping denne måneden er favoritter . Jeg har laget et kort til babyshower og jeg har brukt mine favoritter som blonder, blomster og i tillegg har jeg brukt mønsterark  i lyse rosatoner som er en av mine favorittfarger. Ta gjerne turen innom bloggen deres for  mere inspirasjon og informasjon om denne månedens utfordring



K





Håper dette er til inspirasjon, og lag gjerne et bidrag til denne månedens utfordring med dine favoritter :)

Ha en fin og kreativ dag :) 
Klem Mette

7 kommentarer:

hjertetunet sa...

Nyyyydelig <3

Pinklady 68 sa...

Et nyydelig kort, Mette! Farger, layout og detaljene sammen...love it!
Veldig stilig og flott herrekort under her også:-)
Ønsker deg en fin dag!

Klem Laila.

Unni A sa...

Wow! Så vakkert!
klem Unni

Paper Profusion sa...

Beautiful!! Nicola x

Bente Årstad sa...

Lekkert også mye flott du hadde laget siden sist jeg var innom,
klem Bente:)

Lill Anita sa...

Nydelig kort med flotte farger og detaljer.
Ha en fin helg:)
Klem :)

Blogger sa...

Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

And making money with it is as simple as 1---2---3!

Here is how it works...

STEP 1. Input into the system which affiliate products you want to promote
STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
STEP 3. See how the affiliate system grow your list and sell your affiliate products all by itself!

Are you ready???

Click here to make money with the system