tirsdag 14. april 2015

Gavesett

I dag viser jeg et DT- bidrag som jeg har laget til Stempelglede.Det er et gavesett med lys og fyrstikkeske som matcher hverandre. Det er fint å gi som vertinne gave, eller til noen som trenger en liten oppmuntring i hverdagen.






 Her har jeg brukt tekststemplet fra Følg hjertet ditt og sommerfuglene er fra
Stempelglede13.04.15
Jeg brukt en gammel bokside som jeg har malt over med gesso. Små tekstremser og en mini serviett.
Stempelglede 13.4.15
♥ Ønsker dere en riktig god tirsdag ♥

7 kommentarer:

hjertetunet sa...

Så fint Mette :)

Gitte sa...

Rigtig fint sæt.

Kristine Henanger sa...

Utrolig nydelig gavesett ♥

chris sa...

Get a special price for your blog! with compliments
Best Regards
Chris
http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305083818874513168311.png

MonaV sa...

Så nydelig!! Veldig koselig å både få og gi bort sånne ting:)

Unni A sa...

Nydelig gavesett!

Unknown sa...

Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

More than 160k men and women are losing weight with a simple and secret "liquid hack" to drop 2lbs every night as they sleep.

It is scientific and it works on everybody.

Here's how you can do it yourself:

1) Go get a glass and fill it with water half full

2) Now follow this amazing hack

so you'll become 2lbs lighter the very next day!